Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Thursday, December 2, 2010

wot wott !

2/12/2010



Rindu kami lagi laaaa.Lepas ni saya FINAL EXAM so tak maybe kurang keluar.Tambah lagi berapa minggu la kita tak jumpa kan.Ayoyo ! FINAL EXAM start on 9.12.2010 until 17.12.2010.Wish me luck okeh.

Saya di capcom then kamu call.Tanya di mana and suruh orang tunggu di depan tapi kita jumpa di bawah lepas saya beli air*AHAHAHA.Then kita mahu gerak then jumpa effa dengan bf dia.Effa ajak pegi makan tapi dia yang hilang kemana entah.Tinggal la saya,kamu,anis,Bf anis and Bf anis kecik.Jangan confuse sebab ada dua anis semalam.Satu aku panggil anis saja and lagi satu aku panggil anis JB sebab rambut dia style sikit*anis cacat jangan nak bangga aku puji ko eh AHAHAHA.Then kita lepak together before kita gerak rooftop.Malas la cite panjang.Tarak apa jadi pun CEWAHHH ! *AAHAHAHA 

Yela aku cerita tapi entah bab ke berapa ni haa.Kami pergi karaoke lepas shahrukh khan malaysia datang lepak sekali*AHAHAHA.Di karaoke,errrrr~ kami nyanyi dengan power plus hebat*PERLI sebenarnya AHAHAHA.Yang lain hanya kami di karaoke sahaja yang tahu okeh*RAHSIA kami bersama AHAHA .Nak photo kami ? check out di facebook.

Kamu touching sampai sepak saya ? it's okeh.Jangan tutttt tau*RAHSIA kita AHAHA.Kantoi celak mata luntur*AHAHA. iloveyousayang.Swear ! you're my original drug sayang.Tak sabar rasanya nak hantar hantaran ke rumah kamu.Mesti meriah nanti kan*AHAHAHA segan :p .Thanks a lot because make me happy today morning.Sweet gila text kamu*AHAHAAH .

No comments:

Post a Comment