Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Sunday, December 5, 2010

HARI KELUARGA!

04.12.2010 ( hari keluarga )
Hari keluarga tapi kami bawa kawn bukan family*AHAHAHA.Biasala kami kawan dah macam family.Kawan sampai tak ingat dunia kan.Awal pagi aku bangun pukul 6.30 dikejutkan dengan bunyi phone K530i aku.Then dalam beberapa minit shaz call aku suruh bangun bersiap.Aku pun bangun la dengan mata tertutup sampai terlangar pintu*aduhhhh saket.Selepas aku bersiap,aku pun keluar untuk dikutip oleh syahmim,miki dan shaz lebih kurang dalam pukul 7.00pagi.Kami menunggu si ponggong lembap iaitu yus*AHAHAHA.Dia punca kami ditinggalkan oleh lagi satu kenderaan.Dalam pukul 7.40pagi baru kami gerak ke destinasi yang ingin di tuju.Tapi sementara menunggu yus,miki belanja kami makan kuih*kena bagitau takut dia merajuk nanti AHAHAHA.

Lepas kami angkut yus,kami gerak ke destinasi dengan penuh kegilaan*AHAHAHA.Dalam kereta,macam-macam lagu kami nyanyi.Tapi lagu wajib lagu cinta tiga segi*AHAHAHA.Destinasi kami ialah di Kampar.Sungai apa ntah namanya*lupa la pulak.Kami dah sampai ke sana tapi sesat masa di kampar.Tak tahu mana arah nak masuk.Kami call acu ( makcik syahmim aku rasa la ) sampai habis bateri shaz*AHAHA sian.Kami dah berulang alik dah berapa kali di tempat yang sama dan akhirnya kami berjaya masuk tapi ada lagi masalah.Kami sesat sampai ke gua TEMPURUNG.Jalan berpasir aje.Nak dekat 1 satu jam kami tersekat kat kampar tu.Then muncul la idea yang pada mulanya tak mahu kami ikuti iaitu tanya kepada orang dan pada masa yang sama minyak nazak tahap marban.Dosa belagak tahu jalan*AHAHAHA.Ini semua salah shaz sebagai penunjuk arah.Aku,Yus dan Miki hanya membuat lawak bodoh di kerusi belakang.Nasib kami tak dibaling dengan kayu bestol oleh syahmim yang tengah tension bawa kereta*AHAHAHA.Syahmim dengan tension keluar kereta tanpa salam tanya jalan*AHAHHA lawak cara dia keluar tu ,dah la salam tak kasi.Pakcik tu punca terkejut*AHAHA.

Akhirnya kami sampai ke destinasi yang ingin dituju.TERIMA KASIH PAKCIK yang naik moto errrr *lupa lagi AHAHA.Kami di sana happy gila.Macam-macam pertandingan ada termasuk karaoke,piring beracun,and macam-macam la.haa, dalam karaoke aku,yus and miki sahaja yang masuk.Kami semua kalah*AHAHAHA.Aku bawa lagu 'KAU ILHAMKU'.Lagu tu untuk Saidatul Najwa*AHAHA segannya.Miki bawa lagu 'JANJIKU by SOFAZ' and yus bawa lagu 'STATISTIK by OAG'.Aku ah paling menyerlah di antara kami*baget sahaja.Tapi kami tetap kalah*AHAHAHA.Syahmim masuk pertandingan tarik teh tarik.Dia pergrom dengan bagus tapi segan teh tingal sikit saja sebab yang lebih semua jatuh kat badan dia*AHAHAHA.Then Pertandingan piring beracun kami semua masuk kecuali miki and yus sebab mereka pilih lagu untuk karaoke.Orang yang first keluar ialah aku.Dah la time contoh pun aku kena.Malangnya nasib time tu.Then pertandingan baling belon,aku dengan miki tak masuk sebab kami makan.YUMMI sedap.Shaz berpasangan dengan yus,syahmim berpasangan dengan akram and acu berpasangan dengan anaknya.Di peringkat akhir pertemuan antara pasangan shaz dengan yus VS syahmim dengan akram dan pemenangnya ialah. . . . . . syahmim and akram*AHAHAHA.Shaz kalah sebab dia terlebih ayukan belon sampai belon tu pecah di tangannya sendiri *kesian belum sempat baling dah pecah sebab belon terkena kereta belakang shaz.

Alamak ! susunan atucara dah silap.Alaa , takpe lah.

Entah bila masa kami tukar pakaian untuk terjun dalam air sungai.Peee,sakit kaki sebab batu-batu dia*babi betoi.Kami lagi pandai pergi tengah sungai then hayut sampai kat jambatan.Dah la dalam nak mampus.Ini semua ajaran dari akram hasut aku buat kerja bodoh ni.Tapi lama-lama best pulak.Masa tu dah jadi ikutan kepada shaz,miki and yus.Air sungai deras plus dalam.Itu la punca lami seronok kan kawan.Kami berenang sama-sama sampai kat jambatan.Kira-kira 500m dari tempat kami berteduh.Hampir lemas aku dibuatnya.Tpai lama dah biasa*fuhhh bangga.Lepas tu kami dapat idea dari akram juga.Kami patah balik melawan arus.Bapak sorang-sorang jatuh.Dah la batu tajam plus licin.adoi.Then hari pun hujan rintak.Kami pun naik ke daratan sebab takut air naik lagi tinggi.Tapi sebelum kami balik,Kami terjun dah itu last kami berenang for that day.RINDU MANDI SANA ! DAMN ! 

Haaa, kami dapat cabutan bertuah.FUYOOOO ! 
Kesian miki dapat yang kecil.takpe next time okeh


FOR YOU BABY.
Sorry sebab hari itu saya busy so tak dapat nak text kamu lama-lama.I'm sorry.Iloveyou.I swear ! i'm yours forever baby.I need your love to make me happy.Thanks coz understand me babe.Neve ever girl can replace you in my heart.No matter what happen i alway love you.

No comments:

Post a Comment