Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Monday, October 18, 2010

MY SELF



ABOUT ME YAW ! 

HELLO,Nama aku Muhammad Firdaus bin Mohd Radzi tapi call aku FIQ sahaja okehh.Aku baru 18 tahun dan tinggal area PASIR PUTEH IPOH.Suda remaja rupanya aku ni.Aku kerja atau study? mesti la aku study untuk dapat kerja yang menjamin aku pada masa hadapan nanti.Nak jaga family kena lah ada tanggungjawab yang besar kan.Bukan senang nak jadi anak sulung ni kena tunjuk pada adik-adik yang diorang kena ikut jejak aku bila dah besar nanti.Susah-susah tapi nak buat macam mana kan.Dah Allah S.W.T dah bagi aku hidup kan.aku perlulah bersyukur.Takkan nak tolak pulak.Aku memang beruntung sebab dapat hidup sedangkan kembar-kembar aku semuanya gagal untuk hidup.Aku TAKEN orait !


BENNY BENNASI you rock yaw !
Electric Zoo 2009 - Benny Benassi live-sat-09-05-2009

Aku nak jadi macam dia.Terbaik punya DJ di dunia.Kalau aku jadi macam dia.Aku akan adakan dance party every weekend ohh.Kini aku sedang berusaha untuk berjaya macam beliau.Kepada sesiapa yang mahu bantu saya,sila la eh,anda di alu-alukan untuk membantu saya yang sedang belajar ini.


AKU SUKA ISAP BENDA BODOH NI WEYH ! 
Aku pun taktau asal .Yang pasti aku layan benda ni oh.


Aku suka ambil benda ni (SHISHA).Terbaik dari ladang punya.Perisa apa ? apple saja.double okeh.tak main la apple saja.


AKU SUKA INI KASUT ! 


saya mahukan kasut ini.TK hitam.mari lah kesini wahai si kasut ku.




DIA SAYA PUNYA ! Jangan berani ambil dia dari saya FAHAM.
Aku sayang kamu kamu kamu la gilaa ! iloveyoufuckingdamnmuch yaw
ahaha


You adalah jantung i sekarang.I love you damn damn much sayangs.Don't you leave me.You buatkan i rasa i dihargai and you juga dah buat i sedar yang i masih boleh mencintai seseorang and that's person is YOU.Baby,Walaupun kita baru sahaja dalam hubungan ini tapi i harap that kita dapat kekal lama until end our life.Thanks babe because being in my life.

haa , kat jusco saya masih ingat lagi,awek ni sombong oh dengan saya.Saya cakap "hai" kat depan bowling jusco,tapi dia senyum saja.Bukan nak "hai" balik ke kan.ahahatapi takpe.maybe dia malu dengan saya.biasa la  baru nak kenal kan.Then lepas tu tak jumpa dah kat jusco.Hampa saya di buatnya.adoi ! tapi tapi haa , dia ada IM saya and cakap saya "sombong",pee ,kejam seyh.dari situ kami sembang sembang and the next day,ahaha saya berani minta nombor dia di IM sebab dia dah nak off and saya mahu sembang lagi ahaha mahu kenal lagi lebih.Then kami sembang punya sembang,esok harinya kami couple.OPPPSSS ! errr~ ahaha kami couple pada tarikh 27/9/2010.

JANGAN JELES YAH ! ahahaha

2 comments:

  1. perghhh.... smart blog ko..
    xpe2.. t abeh study sme2 wt event bsar2 k?..

    ReplyDelete
  2. AHAHA
    no hal laa .nanti kita buat blog power punya okehh .

    ReplyDelete