Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Friday, October 22, 2010

NEW STORY !

DIA SAY YAANG 
PUNYA FAHAM ! ANDA RAMPAS,
ANDA MATI.


  Dia ni gila sikit.Tak habis habis buat saya jadi gila*gelak.Awek cantik comel ni aku punya yahh.Jangan berani korang nak ambil dia daripada aku.kalau tak,aku bunuh sorang-sorang family korang*kejamnya aku ni.Walaupun dia gila tapi dia la selalu buat aku gembira plus guling-guling tergelak sorang-sorang.Dia la budaknya.Kalau aku masuk hospital,semua salahkan budak ni ya*gelak.
 Dia dah buat aku jatuh tahu.i mean JATUH CINTA dengan dia.Pandai juga dia mengoratkan.ish ish ish ! jangan mengatai dengan orang lain sudah tahu !*gelak sorang-sorang.haa nak tau,time we date mesti aku saja yang kene belasah dengan dia ni cubit la,tenampor la.adoi ! kejam juga budak ni.so kalau korang nampak aku dating,jangan tegur aku tau*sebenarnya,tanak korang kacau kami date
  Baby,i hope that you love me more then i love you because i love you damn damn much honey.I promise i won't leave you and i will make you happy every single time babe.Seriously aku sayang plus cinta kamu la buncitt !


RAVE-O-LUTION 
STORY



MASA KAMI BELUM KENALI
ANTARA SATU SAMA LAIN

Ingat lagi semasa kita cuti sekolah lepas habis SPM.Time tu kita masing-masing sedang tunggu untuk masuk ke COLLEGE and UNIVERCITY masing-masing.Dan bermulanya EVENT RAVE-O-LUTION.
 Time tu aku kerja di PASAR BINA bahagian canned food.aku alone oh disana.Best juga kerja disana,dapat makan makanan ringan free (opss ! kantoi) ahaha back to our story,then muncul beberapa member aku ni*ayat mcm gampang ahahha .Muncul la diorang iaitu SHAZ dan EYL.dari situ aku kenal EYL dan juga kini manager untuk FLOW EAZY.Mereka kata nak buat event yang besar di ipoh ni.Aku pun cakap la"ate aku kena ada ka?" diorang cakap perlu and wajib sebab aku ni FLOW EAZY.Then aku cakap "Ok aku datang .Dah blahh .aku nak buat kerja ni "diorang ajak aku ponteng kerja and lepak dengan diorang pulak.tak pasal la nak ponteng,nanti abeh gaji aku melayang mcm tu sajaa .aahaha
 Pada hari event RAVE-O-Lution berjalan,aku dapat kenal ramai lagi member baru seperti HANX,DOSHI,and ramai lagi.Aku excited la dapat member baru kan.ahaha.Lepas event tu,aku kenal la dengan EYL,DOSHI,HANX,ALEX and many more*bangga sebab ramai kawan.


PALING RINDU DALAM HIDUP 
DENGAN KAWAN-KAWAN !!!

Lepas aku berhenti kerja dalam bulan 3,EYL selalu ambil aku and SHAZ di rumah untuk ke VS GYM dimana EVENT RAVE-O-LUTION dijalankan.Bayangkan everyday weyh.aku rindu saat ko kutip kitaorang di rumah.Ko dah macam ALONG bagi jiran-jiran aku sebab kutip aku.ahaha.Start hari pertama dia kutip kitaorang,kitaorang berlatih DANCE seperti shuffle,krump and macam lagi lah di sana.tapi kini tiada lagi sebab semua sudah study jauh-jauh.tinggal aku sorang saja di ipoh*sedih .
  Dari situ lah munculnya RAVE-O-LUTION yang telah pergi untuk ke pertandingan dance competition dimana sahaja ia berada.Diantara competition yang paling aku suka and ridukan ialah di MENARA ALOR STAR sebab segala yang dirancang dapat dijalankan seperti yang dirancangkan


EVENT DI ALOR STAR KEDAH 
PALING BEST !!!

 We all tidur di motel yang best la juga daripada hotel yang di peruntukkan.Motel tu rasanya nama dia ada perkataan 'bee' .*terlupa pulak.Motel tu dekat gila dengan MENARA ALOR STAR mana taknya,depan mata sahaja MENARA tu.*gelak.
 Dalam bilik tu,kamu buat macam-macam perkara fun yang dah kita orang uat macam main smackdown la,upacara kekah aku la and macam-macam la.Best gila seyh.kita orang just makan maggie and roti canai saja dalam motel tu.Biasa la modal suma habis kat motel tu sahaja.*gelak.Kami ke event ALOR STAR ni bukan saja-saja tapi kami 'RAVE-O-LUTION' masuk competition sana and buat perform 'FLOW EAZY' disana.Bangga gila aku time tu sebab aku perform untuk 'RAVE-O-LUTION' and 'FLOW EAZY' so aku muncul dua kali berbanding shaz,eyl and hanx tapi eyl ada la sikit naik time 'FLOW EAZY' perform.Penonton  pun dah bosan tngok muka aku di pentas.*gelak .
 Haaa, lupa aku nak kasi tahu siapa yang ada di kedah and stay dengan aku.Mereka adalah AKU,SHAZ,BUDIN,EYL and HANX.hanya kami tapi gempak sial *bangga + suka .Kami la paling kecoh di tempat penonton sebab apa ntah.
 Di competition itu,,kami telah bertanding dengan pelbagai group.Antara group yang famous and hebat ialah WAKAKA CREW and FANKAFACTION senior and junior.Kami hanya 3 dancer untuk RAVE-O-LUTION iaitu FIQ(aku la tu) , EYL and HANX.Haa ,korang ingat mesti we all lose kan.Memang la lose tapiu kami masuk ke FINAL tau.Kami berpuas hati dengan performent and pencapaian kami walaupun tewas (kami telah berada di top 10 di malaysia pada masa itu setelah bertumpus-lumus untuk berjaya dalam bidang yang kami gemari ).Yang terkejutnya,pengkritik menyatakkan yang kami team yang menarik dan mereka ingin kan kami untuk perform sekali lagi tetapi apakah daya yang we all sudah penat ! *gelak .


View All Photos | kini saia tidak mempunyai rambut sebegini c     . imissyourambutkuuu ! | FIQEAZY™View All Photos | rambut terbang | EYL

No comments:

Post a Comment