Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Thursday, December 8, 2011

Yesterday Is The Wonderful Day For Me

Semalam aku dengan Nynie pergi jusco dalam pukul 1 macam tu tapi sebelum tu aku pergi ke rumah Ain kawan kepada Nynie. Kami lepak sana tak lama sebab rush nak pergi jusco.
Sampai je di Jusco, aku dengan Nynie pergi la toilet nak tengok cermin .Maklum le kat Ipoh ni Jusco saja yang best pun selain dari parade HAHA .Aku keluar dari toilet terjumpa la pulak kawan aku dengan Nynie nama dia Faiz.Dia ni mengaku diri dia as Aaron Aziz HAHAHA .Dia tak habis nyanyi lagu WaliBand tudung merah.Aku pun tak tau asal .Dia cakap member kami lagi 3 orang ada dekat kedai apa entah tapi kedai makan la.Kami pun pergi la lepak-lepak dengan diorang dekat kedau makan tu.Diorang semua makan chicken chop . Aku dengan Nynie tak makan sebab kenyang.
Lepas makan kami pun jalan-jalan and plan nak tengok wayang.Ohh lupa nak bagitau nama lagi 3 orang tu .Haa , masa tu Faiz dah pergi Institut Teknologi Perak.Maklum la ada kelas dengan tuttt dia HAHA *habis la hang Faiz .Then tinggal la aku,Nynie,KakBell dengan ameylia.Kami tengok wayang cerita apa entah yang Que belakon pakai baju besi.Yang bunian-bunian tu HAHHAA .First starting best sampai tapi part ending dia tak best . Tiba-tiba datang pulak kapal entah dari mana .HAHA pelik .Nak buat macam filem orang barat la kononnya .HAHAHA
Lepas lepak Jusco aku dengan Nynie pergi lepak mcd sebab mama dia pergi Gaint and gerbang malam sampai pukul 11 lebih.Aku dengan Nynie pun pergi la lepak MCD tanpa laptop dari pukul 7lebih sampai 9lebih macam tu HAHA .Nynie . . . pandai kan bie buat muka baby merah.Sian dia aku tengok dia.Nanti aku Upload photo dia ya HAHA .Video pun ada sebab dia ingat aku snap gambar padahal aku rakam video HAHA .sian dia kena tipu dengan aku.Dia comel seyhh dalam video tuu . Maklum le buat muka comel sebab ingat aku snap photo dia.
Lepas tu kami gerak jalan-jalan lepak dekat polo.Kami sembang pasal dulu-dulu .Ishh , lupakan ya sayang.I love you.Then kami lepak sampai pukul 11lebih .Then mama text cakap mama dah sampai rumah .Aku pun hantar la dia balik.Sampai rumah pukul 12malam tepat .Weee kami tak ada gaduhh and rasa tak bosan bila dengan dia .piweeetttt ~

I LOVE YOU SO MUCH SAYANGGGGGGGG !

No comments:

Post a Comment