Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Thursday, May 26, 2011

About Love

Jika anda berada dalam alam percintaan,akan mula lah cerita baru dalam hidup anda.Anda akan selalu terbayang wajah orang yang kita cintai.Alang bahagia rasanya bila dilamun cinta bagaikan dunia ini kita yang punya.Tapi dalam percintaan perlu ada sikap jujur antara satu sama lain.Ini bagi mengelakkan berlakunya pergaduhan atau perpisahan.Harap maklum ya.Saya bukan doktor cinta.

Sayangg . . . kita dah 8bulan bersama.Saya tak munkin akan dapat melupakan kamu.Iloveyousomuch.Since i saw you time hari raya kedua,perr gila you nampak comel and cun gila.Tergoda pulak.Tapi macam biasalah.Saya tak tegur orang yang saya tak kenal atau orang yang tak tegur saya dulu.Thanks sebab terima saya on 27sept2010.Saya sangan bahagia dengan awak.

Bila dapat jumpa lagi ? saya rindu awak.Kesian awak sakit sampai kena pergi jumpa doktor.Kalau tak,today kita dah jumpa kan sayang.hm tak apalah.Asalkan awak sihat,saya dah gembira.Kalau awak sakit,hm taktahu la apa nak cakap.Saya sangat cintakan awak Saidatul Najwa.

Latest photo :D 
iloveyoudamnmuch

2 comments: