Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Wednesday, March 23, 2011

Three days with you

19.3.2011 ( sabtu )
Aku sudah bersiap untuk keluar ke jusco bersama kawan karibku Yusnizal Saleh.Aku semangat dengan rambut baru.Tak sabar nak tunjukkan rambut baruku kepada Wowa kesanyangan.Rambut ini adalah salah satu kejutan untuk dia setelah kami beberapa hari asyik bergaduh dan asyik bersalah faham.Aku berpakaian skema dengan kemeja untuk ke jusco.Aku ingatkan hanya aku sorang sahaja yang skema pada hari itu tapi sebenarnya tidak.Aku,Herin dan Syed berpakaian skema pada hari tersebut.Kami jadi geng untuk drop Yusnizal Saleh*kesian kau Yusnizal Saleh HAHAA.
Wowa yang masih belum sampai jusco kerana teman ibunya.Dalam pukul 3.30 macam tu baru dia sampai.Dia tanya aku kenapa rambut aku macam ni.Aku cakap la sebab aku nak jadi hansem untuk dia,Aku sanggup buat apa sahaja untuk dia.Aku tak sanggup kehilangan dia.Aku taktau la dia terharu ke tak HAHA.Kami pun lepak la di jusco.Dalam masa yang sama ibu Wowa suruh aku teman si Wowa dan adik dia yang bernama Adam tengok wayang so aku pergilah teman mereka tengok cerita 'RANGO' lakonan Johnny Depp * aku pun sebenarnya nak tengok cerita tu HAHAA .Cerita tu best. Korang patut tengok.
Lepas habis wayang,aku terussuruh Wowa call ibu dia sebab dah lewat malam dan selepas itu dia terus balik rumah selepas singgah drive thu mcd*aku tahu sebab aku texting dia selepas itu HAHA.Aku yang gila tunggu member aku seorang ni kata nak hantar aku balik tapi tak sampai-sampai.Bila call cakap pukul 2 baru dia boleh amik aku and hantar aku balik.Aku dengan tak ada transport balik terus buat "Sila Hubungi Saya di 01755***** kat Wowa" dan minta tidur sehari*HEEE MUKA GEDIK.Dia pun call abang angkat dia.Abg angkat dia pun ambik aku dan hantar aku ke rumah si Wowa.Dengan segannya aku masuk.Nasiblah aku dah kenal dengan family si dia kalau tidak, mati aku kena tunggu sampai pukul 2pagi.HAHA
Antara photo pada hari sabtu :-


Inilah kami pada hari sabtu.IloveyouSayang


20.3.2011 ( ahad )
Aku bangun pukul berapa entah dengan pakaian yang sama macam semalam.Kepenatan masih terasa.Hari ini aku banyak kena buli.Macam-macam aku kena buli dengan Wowa dan adiknya Adam.Adam ni tak habis-habis nak peluk aku.Kalau si dia peluk aku tak apa juga.Aku suka*Jangan marah sayangg HAHA.Kami duduk main carrom.Bila bosan mula la buat benda merepek macam kacau orang di fb lah ,conteng-conteng lah HAHAHA .Sayanggg , ingat tak girl yang kita kacau tu HAHAA kesian kena tipu.Kamu memang nakal sayang.Nak tahu apa yang kami buat ? alaa , biar kami saja yang tahu HAHA.Itu jelah kerja kami dari pagi sampai malam.Kesian aku kena conteng banyak gila di tangan.Di conteng oleh si Wowa lah.Siapa lagi.
Malam tu aku teman si dia buat kerja sekolah.Biasalah esok sudah nak sekolah.So aku tolong lah ajarkan dia sedikit.CEWAHH ! ishh ! Aku pulak kesian kena pakai baju errr~ .Malas nak bagitau.Sendiri tengok lah nanti HAHA .Jangan pelik pulak kenapa aku pakai baju tu.Sebenarnya ibu dia suruh aku tukar baju tapi tak sangka pulak baju yang Wowa bagi tu baju errr~  aku terpaksalah pakai sebab dah tak ada baju.

Kesian Yus dari jauh dia datang nak amik aku pagi ahad tp ibu si Wowa ajak pergi teman dia pergi beli barang so aku cakap kat Yus yang aku tak balik padahal Yus dah sampai di rumah Wowa.Sorry Yusnizal Saleh.Aku bukan sengaja.
Baby, thanks a lot sebab tolong buatkan surat untuk birtday mak bie.Sangat lawa design kamu.Iloveyou.Wahh sudah ada menantu kata mak bila dapat tahu kamu yang design HAAHA

Inilah aktiviti kami hari ahad :-

Inilah baju aku pada waktu malam sambil temankan si dia buat homework.

 Masa mengacau orang di facebook.->

 <- kesan aku di conteng.

21.3.2011 ( Isnin )
Pagi aku dikejutkan oleh Wowa.Asyik tarik aku suruh aku bagun teman dia pergi sekolah so aku pergi saja lah.Aku dengan abang sulung yang kami panggil along dia pergi hantar dia ke sekolah then baru hantar Adam.Wowa sangat marah sebab dia dah lambat ke sekolah * kesian sayang ni .Selepas hantar Wowa dan Adam ke sekolah,Aku teman along hantar barang ke merata tempat.Aku pun dah lupa mana tempat dia bawak aku.Aku ikut saja.Lepas aku dah penat,aku ingat aku nak balik pagi tu sebab ibu Wowa cakap kalau nak balik, boleh balik dengan abang angkat wowa yang ambik aku hari sabtu haritu.Aku sampai saja rumah terus ibu Wowa cakap lupa nak suruh abang angkat Wowa tunggu aku.Memang aku balik malam la jawabnya.Aku yang masih penat terus masuk dalam then tidur sampai Wowa balik dari sekolah.Selepas dia balik,aktiviti kami buat ialah makan then online plus main carrom tapi sekejap sahaja sebab petang itu Wowa ada tuisyen so dia kena rest sekejap.Aku pun restlah padahal aku tak buat apa.Aku dok baring atas sofa then main ITOUCH Adam HAHAHA .Then malam itu aku balik rumah.

Sorry Wowa sebab tak dapat bawa kamu tengok rumah bie.Nanti bie bawa baby jumpa family bie terus okay.Dun worry sayang.I always love youu


ITU LAH HARI BAHAGIA AKU BERSAMA DENGAN SI DIA SELAMA 3HARI 3MALAM 

No comments:

Post a Comment