Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Monday, February 28, 2011

25,26 and 27Februari2011

25Februari2011

Happy besday Fyna.Birtday day dia disambut pulak dengan kenduri akad nikah ibu Mimin AHAHA happy selalu ye kawan baik [;
Yusnizal Saleh sangat sweet bagi hadiah teddy bear AHAHA.Anyway,kenapa korang macam tu ?*Hanya kami saja yang tahu.
Pada hari yang sama ada orang yang buat aku sakit hati tapi tak apa.Aku maafkan korang.Sebab perangai korang juga aku badmood sampai malas nak overnight.Sorry guys. 

26Februari2011
Hari tu hari sukan Sekolah hunny bunny aku tapi dia tak pergi sebab *ada lah,Hanya aku saja yang tahu.Pagi tu aku text hunny bunny aku tu tapi tak reply.Aku ingat dia pergi tapi aku ragu-ragu sebab hari sebelum tu katanya tak mahu pergi so aku text pulak ibunya.Ibu dia kata hunny bunny aku tak pergi*mesti dia tidur lagi dalam hati aku.Lama sikit texting datang dari hunny bunny aku tu.Then aku ajak la nak jumpa sebab rindu*dating kata orang muda AHAHA and dia setuju.Aku pergi jusco bersama teman baikku Yusnizal Saleh.Aku bangga dapat naik moto LC kawan aku ni.Dia hotstaff AHAHHA.
Dalam pukul 2 macam tu aku jumpa dia di coffee bean*tak minum tapi tunggu je depan tu AHAHA baget sikit kan.Then kami dating la macam biasa.
IloveyousomuchHunnyBunny * buat muka gedik ahaha

Dia muka jambu.Dialah Yusnizal Saleh.Yang pakai cap tau.

Cikgu, sayang sayang cikgu AHAHA dialah hunny bunny aku.Sayang dia.

27Februari2011
Aku wajib ingat tarikh ini.Biasa la hari 5month we're together kan sayang AHAHA.
Pagi-pagi dalam pukul 10.53pagi aku dikejutkan dengan berita yang mengejutkan iaitu Ibu hunny bunny saya ajak berkelah.Aku punya excited and ask lagi sekali kat hunny bunny aku tu sebab takut salah sent ke kan.Bila dapat tahu ia benar terus aku contact Yusnizal Saleh suruh hantarkan aku.
Sampai saja rumah aku bersama dengan family hunny bunny aku berangkat lah berkelah di kebun lama ayahnya.Best gila kat sana tapi agak panas la.Tapi panas berangin.Macam-macam aktiviti kami disana.Mandi manda,makan-makan,lepak-lepak.Memang best tambah lagi ramai orang yang aku tak kenal datang kan.Buat-buat kenal saja lah AHAHA.Jum la ramai-ramai ke sana.Alamat ? err~ tanya hunny bunny aku tu sendiri tapi jangan mengorat sudah ye.Kasi pelepuk nanti*garangnyaa AHAHA

 Sorry , photo disana tak diupload lagi. sabar ye kawan

No comments:

Post a Comment