Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Saturday, October 30, 2010

Hari bahagia aku bersama si dia

30.10.2010 <3<3<3

30.10.2010 hari yang bahagia bagi aku la.Biasa la kan dapat date lama*gelak.Jangan nak jeles sangat korang.Alamakk ! taktau nak tulis apa.
 Takpe la,demi korang aku tulis.First sampai jusco aku lepak dengan Yusnizal(member aku) then lepak lepak aku jumpa lagi sorang Miki aku panggil.Dia ni pun member aku.Then macam-macam la kami buat dengan aku kusyuk main tokennya sedo-sedo member aku sorang hilang ( Yus ) takpe la kan .Then aku jumpa balik dengan yus time kan foodcount.
  Dah-dah cte pasal korang.Time aku dengan Si dia pulakk.Aku saja lepak di bowling,tak sangka pulak awek tu nak situ.then terus jumpa.Senang betul yah jumpa selalu kena mesej tanya 'kat mana',ada 'ada mana' ahahatapi semalam tak.Macam dah tahu-tahu saja budak ni.Time jumpa tu dia bawak member dia ( tasa ) .Dia bf dia tu kember aku.Semua sama include umur,couse study's,ape lagi ntah and now dia nak tiru rambut aku pulak.GILA BETUL .ahaha .Then kami pegi la date .ahaha
 Paling aku ingat date time di capcom,tempat keluar duit and roftop.Wahh ! ternyata saya kena tulis di BLOG dan ingat sampai bila-bila.


LOCATION :CAPCOM
 Dia saket kaki then aku suruh la duduk tapi dia tak nak.Aku suruh bape kali ntah la then dia degil juga.then aku touching baru dia nak duduk tapi bukan kat kerusi dah now di pehe aku.Pee , berat tu berat la tapi nak buat macam mana , dia kan teddy bear aku so duduk la juga.Aku ajak main game tapi degil tanak main.Biasa la, kalau lawan mesti aku menang kan kan.AHAHHA then kita orang blahh.


LOCATION :TEMPAT KELUAR DUIT
 Macam mana kami boleh ada sana ? ni semua kawan saya punya pasal iaitu ASHRAF .Dia kata nak KEluar duit tapi tak jadi pulak.Tu la, leka lagi main mesej dengan sapa ntah terus tak jadi keluar duit.Kat sana aku check handphone dia then terbukak application yang wow ! I LIKE ! aku baru nak tunjuk kat ashraf tapi dia cubit-cubit aku.BAPAK SAKET ! terpaksa aku bagi balik handphone kat dia sebab terlampau saket di cubit oleh dia.Then secara tak sengaja aku terkiss lips dia.OPSSS !  DAMN aku tak perasan tapi tadi baru aku dapat tau yang aku terkiss lips dia.AWWW !  that's mean SAIDATUL NAJWA adalah first kiss lips aku.Aku akan simpan kenangan itu yaw .then kita bercakar-cakar kat situ.Yang pasti,aku yang saket gila.AAHAHA


LOCATION :ROFTOP(PARKING KERETA LA LENTOI)
 Ni second tempat saya dengan dia lepak dengan kawan-kawan dia (effa,cina tu sapa nama ntah,then sabilla,faiz and balak anis).Pee , best dohh lepak situ.Kalau snap pica,TERBAEK PUNYA ! ntah macam mana si dia boleh terpaut aku.Pee , indahnya dunia.Dia la orang pertama buat aku macam tu.Tak pernah lagi aku rasa macam tu.

PAUT pun tak tahu ? astagha .mean  tangan si dia letak di tengkok aku,then face to face dengan si dia.Macam nak kiss lips tu haa.FAHAM ?

BABY ! banyak pengalaman baru yang kamu dah buat pada saya.Thanks a lot.Please don't leave me sayang ! I really love you.




HARI KEGILAAN AKU 
BERSAMA KAWAN-KAWAN

Selepas jumpa si dia,aku pun balik la dengan member aku iaitu ASHRAF,YUSNIZAL,MIKI and HERIN.Herin aku jumpa lambat and dia kat jusco lepak dengan awek dia so jarang jumpa time aku dengan si dia date.

  Di dalam bas,kami la paling kecoh sekali.kami main drop drop member sendiri.Paling kena drop YUS dengan MIKI la and MIKI la paling kesian.Tu laa , baget gengster dalam bas kan dah kena dengan taiko tua berkepala emas*gelak guling-guling.Taiko mentujuk signal jari je ko dah gelabah kasi dia duduk.Tak blah gilaa.Sejak dari situ ah dia kene drop dengan kami.Yang yus kena drop sebab gengster juga.Aku dengan Herin panggil dia abang sebab taksub*gelak.lagi sorang main gila bukak buah dalam bas.Kan dah kena drop kaw-kaw bak kata kopi kaw-kaw.Perut aku degan Herin dah nak meletup gelak dalam bus.Bayangkan gengster kena signal jari dengan orang tua dah takut.memang tak boleh cakap apa la kan.Lain kali kan MIKI, ko jangan gengster sangat sampai satu dua kerusi bus kau sorng je.Dah kena macam ni baru malu dengan orang sebelah gelak sebab ko kena drop.malu sial.YUS pun sekali.Main bukak buah asal, kan dah kena drop.

 Ni kes dalam teksi,Aku dah macam gengster besar dengan ada orang call cakap ada masalahnya then lagi Herin,Yus and Miki cakap taksub mesti la driver tu cuak.Kalau ada isi diam-diam sudah la korang.Sian uncle driver tu panggil aku abang.Gelimat bodo.Aku tengok muka dia pun macam dia dah gelabah semacam saja.Korang punya pasal la ni.Jangan tanya napa dia jumpa kita, dia lari nanti sebab cuak punya pasal*gelak puas-puas.


HERIN,JANGAN LUPA DROP YUS AND MIKI LAGI.
YUS,ABANG JANGAN POW KAMI TAU.
MIKI,KO TUNGGU SAJA RAMBUT KO TUMBUH BALIK KALAU NAK DROP AKU
ahahahahahahahaha

1 comment:

  1. woih .. semua kene drop sama rata .. jgn na berat sebelah ..

    ReplyDelete