Song For You

Screen name
FIQEAZY(Skype)

Website
http://fiqeazy.blogspot.com
http://www.facebook.com/fiqeazy
http://www.reverbnation.com/mcfiq
http://www.myspace.com/flowweazy
http://www.friendster.com/fiqeazy

And like MC FIQ di facebook atau add 26C26B02
Thanks

Sunday, November 21, 2010

ow yeahhh !

omg ! 
Lepas habis kelas aku terus shoot IPOH PARADE untuk ke destinasi aku iaitu LOST WORLD of Tambun.Dalam perjalanan hati aku berdebar-debar sebab tidak tahu apa yang akan berlaku selepas pergaduhan aku bersama dia semalam.Dalam masa yang sama aku mengharapkan tiada apa yang berlaku. Perjalanan aku ditemani oleh lagu CLUBBING*gelak + gila.

Setelah sampai ke destinasi aku iaitu LOST WORLD Of Tambun,aku texting si dia untuk tanyakan lokasi si dia.Setelah beberapa text,aku decide untuk tunggu di LOST WORLD.Dalam perjalanan aku minum air tebu.Wahh sedap ! biasala time itu saya panas jalan tengah panas*gelak.Bila aku dah nak dekat sampai kat Lost World aku terserempak pula dengan kawan-kawan si dia iaitu effa and anis.Mereka ni kawan baik si dia.Effa bawa adik saudara untuk bermandi-manda bersama kami.Adik saudara effa ni orang sederhana so mereka jarang sangat untuk ke tempat yang macam Lost World.Kesian kan tapi jangan risau sebab adik saudara dia happy gila time kat Lost World.Aku,effa,anis and adik saudara effa tunggu si dia bapak punya lama.Then tak lama kemudian abang si effa tu dating untuk join kitaorang bersuka ria.Nama abang dia entah la aku sebab tak kenal.Disebabkan si dia dating lambat ,aku,effa,anis,abang effa and adik saudara effa decide untuk bayar untuk kitaorang dulu.Lepas kitaorang bayar,tiba-tiba saja si dia dating and suruh anis untuk pick up dia kat depan.Aku apa lagi, menyorok la belakang tiang besor tu.Biasala,takut mama mentua saya Nampak.Then si dia beli tiket and terus kami masuk Lost World.

Setelah masuk kami terus cari tempat nak letak beg and barang.Then kitaorang terus pergi tukar pakaian mandi*seluar aku macam gampang and aku terpaksa pakai sebab seluar pendek aku tertinggal di Cyberjaya.Then effa,anis,abang effa and adik saudara dia terus pergi shoot mandi.Aku dengan si dia ? Kami lepak dulu sebab si dia ni penat katanya la.Aku on sahaja nak terjun.Then effa,anis and effa family*malas nak tulis panjang-panjang ,dating and ajak kami jalan kat lorong air.Kami pun enjoy di sana and tiada apa yang berlaku.Tak lama kemudian effa,anis and family dia naik tinggalkan kami.Kami lepak di tempat yang cetek sikit.Kat situ,ntah macam mana seluar aku boleh kembung macam pelampong.Abeh terapung-apung aku kat atas air tu.Bengong betoi.Si dia tu gelak macam Pontianak.Gilaa ! * gelak.Takkan aku nak cerita semua.Semua kenangan ini akan aku simpan dalam peti otak aku selamanya.

PART PALING AKU TAKKAN LUPA !
Petang itu hujan di tempat atau location yang sama iaitu lorong air.Aku,si dia,effa,anis and effa family again mandi bersama and kali ni kami tak berpisah dengan diorang.Pada mulanya aku dan si dia di belakang sekali sebab kami tak ada pelampung.Effa,anis and effa family tapi kalu ini abang effa tiada sebab date dengan awek dia entah kemana and abang dia sudah balik.Kami lepak di kolam belakang yang kosong untuk mandi-manda.Aku tengok adik saudara effa happy happy saja*dalam hati aku terasa bagus kalau hilangkan stress macam ni.Then tak lama kemudian hujan pun turun.Hujan agak lebat la jugak.We all pun blah la dari tempat tu.Perjalanan kami nak ke tempat kami berteduh dan juga tempat kami letak beg dan barang,Aku dan si dia dah macam orang gila.Main angkat-angkat la,tarik menarik la and paling tak dapat aku lupakan kami k**s pada masa hujan itu.Peee , kalah Hindustan.Dah la hujan,tempat menarik pulak tu.baby , I never ever forget this moment ! . Adik saudara effa tak nampak apa yang kami buat tapi effa and anis aku tak pasti sebab mereka macam nampak tapi buat-buat tak nampak*gelak plus harap diorang tak nampak.Wahh ! iloveyoulabuncit !

GUARD BUTA !
Aku best-best berenang then panggil aku sebab pakaian tak boleh pakai.Then aku tanya kat guard lain boleh saja.BABI BUTA ! then terus aku tanak masuk dalam air tu dah sebab dia yang jaga.LANCAU ! 

baby, iloveyou la juga.jangan risau sangat pasal saya okeh.i can takecare of my self.Kamu tu kena jaga diri.Kamu dah la gila tak reti nak jaga diri sangat*gelak.Thanks a lot because make me happy and bahagia.Thanks babe.We like cipan together bak kata kamu kan*gelak HAHAHA.Jangan nak gedik sangat eh kamu.Tampo kang.iloveyousofuckingmuchyaw ! ahhh ! jeles teman kamu pakai lawa-lawa tapi saya tak ada.errr ! nak ilut kamu pegi reunion tu.Saya pun photographer juga.eyyy ! takpe takpe,tunggu saya ada canon nanti.bluerkkkk :p  iloveyougendud ! 

No comments:

Post a Comment